کرمانشاه

مرحله نهایی عملیات رفع نقص خط انتقال گاوشان با شتاب مناسب در حال انجام است

دکتر منوچهر فخری گفت: مرحله نهایی عملیات اجرایی رفع نقص خط انتقال سد گاوشان به شهر کرمانشاه با شتاب مناسب در حال انجام است که نشان از همکاری، همراهی و جدیت مناسب دستگاه‌های مختلف دارد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست قرارگاه عملیاتی تامین آب شرب شهر کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد اظهار داشت : مردم شهر کرمانشاه انتظار دارند آب شرب مورد نیاز آن‌ها به شکل پایداری تامین شود و همه ما باید برای تحقق این مطالبه به حق، تلاش کنیم.

وی افزود: با تاکید ویژه استاندار کرمانشاه قرارگاه عملیاتی برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه تشکیل شد و با یک برنامه ریزی مناسب موضوع رفع نقص این خط انتقال را دستور کار قرار گرفت.

دکتر فخری عنوان کرد: طی چند ماه اخیر عملیات بزرگ و حساس رفع نقص این خط انتقال با همکاری آب منطقه‌ای، آبفا و با همراهی مناسب و قابل تقدیر دیگر دستگاه‌ها، با شتاب مناسبی در حال انجام است.

وی ادامه داد: با توجه به بارندگی های مناسب ماه‌های اخیر و افزایش دبی سراب تاق بستان، امکان جایگزینی آب این سراب با خط انتقال گاوشان میسر شد‌ تا قسمت آخر این عملیات رفع نقص هم میسر شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه ادامه داد: این موفقیت حاصل مدیریت و پیگیری استاندار کرمانشاه در سطح کلان و همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها استانی است که در این یک وضعیت ویژه با تمام توان وارد عرصه‌ شده‌اند.

وی همچنین از آغاز عملیات حفر تعدادی چاه در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: با همکاری مناسب شهرداری و آب و فاضلاب و دیگر دستگاه‌ها عملیات اجرایی حفر این چاه‌ها برای تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان آغاز شده است .

دکتر فخری این نوید را به شهروندان کرمانشاهی داد که انشاالله در تابستان آینده شاهد تنش آبی کمتری در زمینه تامین آب شرب خواهیم بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا