اجتماعیکرمانشاه

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در کرمانشاه

پیکر پاک شهید مدافع امنیت سرگرد “پوریا نظری” بر روی دستان صدها نفر از مردم قدرشناس کرمانشاه تشییع و در منزل ابدی آرام گرفت. 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماد، مراسم تشییع پیکر شهید “پوریا نظری” از ساعت 11 ظهر امروز از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی آغاز شد.

همزمان با انتقال پیکر شهید نظری به مقابل مسجد جامع، فرماندهان نظامی و انتظامی به مقام شامخ این شهید والامقام ادای احترام کرده و تشریفات نظامی برگزار شد و نماز میت توسط حجت الاسلام “سید ابراهیم حسینی” رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان بر پیکر این شهید والامقام اقامه شد.

پس از اقامه نماز، پیکر مطهر این شهید والامقام بر دستان مردم قدرشناس و ولایی کرمانشاه تا ابتدای میدان آزادی با شعارهای “این گل پرپر ماست، هدیه به رهبر ماست”، “نیروی انتظامی، تسلیت تسلیت” تشییع و پیکر این شهید گرانقدر برای خاکسپاری به زادگاه وی در روستای “سرو نو” بخش فیروزآباد کرمانشاه منتقل شد.

“بهمن امیری مقدم” استاندار، “پرویز توسلی زاده” رئیس کل دادگستری، سردار “علی اکبر جاویدان” فرمانده انتظامی استان،  حجت الاسلام “هادی عسکری” مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

این شهید والامقام دقایق ابتدایی بامداد  جمعه 13 اسفند در خیابان برق کرمانشاه حوالی چهار راه آتش نشانی در درگیری با سارقان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرگرد شهید “پوریا نظری” خود از خانواده معظم شهداست و عموی وی زنده یاد “رحیم نظری” هم به درجه رفیع شهادت نائل آمده است و از این شهید والامقام که در یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان کرمانشاه مشغول به خدمت بود، یک پسر 8 ساله به یادگار مانده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا