اقتصادیکرمانشاه

سامانه کنترل آنلاین پروژه های عمرانی استان آغاز به کار کرد

با دستور بهمن امیری مقدم سامانه کنترل پروژه های عمرانی استان کرمانشاه استان آغاز به کار کرد و با کمک این سامانه آنلاین آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌ها قابل رصد می‌شود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، استاندار کرمانشاه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که با حضور معاونین استاندار و مدیران عضو برگزار شد اظهار کرد: سرگرد نظری برای حفظ امنیت و آرامش مردم به شهادت رسید و جان خود را فدا کرد و دستگاه‌های مربوط باید در سریع‌ترین زمان ممکن این مزدوران را شناسایی کرده برای مجازات سریع به دستگاه قصایی تحویل دهند.

وی تاکید کرد: باید برخورد مقتدرانه و سریع با اینگونه اراذل و اوباش به گونه‌ای باشد که دیگر احدی جرات کشیدن اسلحه بر روی حافظان امنیت را نداشته باشد.

 امیری مقدم عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف تا آخرین لحظه مسوولیت، موظف هستند بر اساس تکلیف شرعی، قانونی، اخلاقی به خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم شریف استان کرمانشاه بپردازند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با دوری و عدم توجه به حاشیه‌ها، تنها حل مشکلات مردم را به عنوان اولویت کاری دنبال کنند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: افرادی که دنبال حاشیه سازی هستند اگر دغدغه پیشرفت و توسعه استان را داشتند، به دنبال مطالبه خدمت بیشتر و بهتر به مردم بودند.

وی یادآور شد: مردم اعتنایی به حاشیه‌سازان ندارند و براساس خدمت صادقانه‌ای که می‌بینند؛ قضاوت می‌کنند‌.

امیری مقدم در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت رصد و پایش پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: ماه گذشته از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درخواست کردیم سامانه‌ای برای آگاهی از آخرین وضعیت پروژه‌های اجرایی طراحی کند که خوشبختانه این سامانه آماده شده و از امروز به شکل رسمی آغاز به کار کرد.

 

وی افزود: این سامانه آنلاین به مدیریت ارشد استان این امکان را می‌دهد که در صورت مشاهده هرگونه کم کاری و یا انحراف در پروژه‌ها، سریعا برای رفع مشکل چاره اندیشی کرده و یا در صورت لزوم دستگاه‌های نظارتی به موضوع ورود کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا