اجتماعیکرمانشاه

پيام تسليت امام جمعه و استاندار كرمانشاه در پي شهادت مأمور انتظامی استان کرمانشاه

امام جمعه و استانداركرمانشاه با صدور پيامي مشترك شهادت شهيد سرافراز سرگرد “پوریا نظری” از ماموران جان بركف انتظامی استان را تسليت گفتند. 

 

به گزارش پايگاه خبری تحلیلی ماد، در متن پيام تسليت آيت الله علما و بهمن اميري مقدم آمده است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین 

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ “ 

خبر تاسف بار و غم‌انگیز شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه سرگرد “پوریا نظری” مدافع و حافظ امنيت و آرامش مردم در درگيري با سارقان مسلح سبب تأسف، تألم و اندوه فراوان شد. 

نيروي انتظامي مظهر اقتدار، اخلاق مداری، قانون مداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم است و سربازان ولايت، مدافعان و حافظان حريم امنيت با جانفشاني، ازخودگذشتگي، رشادت و مجاهدت خالصانه، فداكارانه و ايثارگرانه براي ايجاد نظم، انضباط اجتماعی، امنیت پایدار و آرامش مردم تلاش و كوششي شبانه روزي دارند.

بي شك بركت، عزت، نظم، امنيت و اقتدار ايران اسلامي مرهون خون پاك شهداست… آنانكه روايتگر حديث ايثار، رشادت، شجاعت، بصيرت، وفاداري، ولايتمداري براي دفاع از آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي شدند.

بار دیگر شاهد بودیم که فرزندی رشيد، دلير، برومند و فداكار از خاک شهیدپرور استان كرمانشاه جان خود را در مسير مقدس حفظ امنیت و آرامش جامعه فدا و نثاركرد تا مجرمان نتوانند اخلالی در نظم و امنيت شهر ايجاد نكنند و باعث رعب و وحشت میان مردم شوند.

اينجانبان ضمن عرض تبريك و تسليت شهادت شهيد سرافراز «سرگرد پوريا نظري» به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)‌، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، خانواده معظم، بازماندگان، مردم شريف و شهيد پرور استان، خانواده هاي شهدا، ايثارگران، جانبازان و همكاران شهيد عزيز در نيروي انتظامي، تاکید داريم ضمن حمایت از ماموران جان بركف حافظ امنیت جامعه با اقتدار و قاطعیت حادثه منجر به شهادت را بررسي و با همکاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، عامل و عاملین این حادثه را شناسایی و با سرعت و دقت در رسیدگی و سپردن آنان به دست قانون در چارچوب قوانین و مقررات اقدام لازم را معمول نمایند.

از درگاه خداوند سبحان برای این شهید والامقام، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانيم.

 

مصطفي علما نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه

بهمن اميري مقدم استاندار كرمانشاه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا