اجتماعیکرمانشاه

بیش از ۱۹ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های آب شهرستان قصرشیرین درنظر گرفته شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قصرشیرین گفت: بیش از ۱۹ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های آب شهرستان قصرشیرین درنظر گرفته شد که در صورت تخصیص این میزان مشکلات شهرستان تا حدودی مرتفع خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد ، بهزاد صید مرادی ضمن بیان این خبر، گفت: ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی شبکه آبرسانی روستایی شهرستان مصوب گردید که در صورت تخصیص این اعتبار مشکلات آبرسانی ۳۸ روستای تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان در شهرستان قصرشیرین مرتفع خواهد شد.

وی از اعتبار ۳۵۰ میلیون تومانی پروژه مجتمع امام حسن(ع) نام برد و افزود: امور آبفا شهرستان به منظور جداسازی شبکه آب شرب سه روستای شهرستان از مجتمع گورسفید شهرستان گیلانغرب پروژه آبرسانی به این روستاها را در قالب مجتمع امام حسن(ع) در دستور کار قرار داد. این پروژه که عملیات اجرایی آن در دهه مبارک فجر امسال  آغاز شد شامل ۷ کیلومتر خط انتقال، احداث یک باب مخزن ۱۵۰ متر مکعبی و یک واحد ایستگاه پمپاژ آب بین راهی می باشد.

صید مرادی همچنین از لوله گذاری شبکه توزیع آب روستای قلعه سبز به متراژ هزار و ۲۰۹ متر با لوله ۶۳ و ۵۰ میلیمتر و از نوع پلی اتیلن خبر داد.

به گفته مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قصرشیرین از دیگر برنامه های این امور ساماندهی، توسعه، بازسازی شبکه و تاسیسات قدیمی شهرستان به منظور کاهش هدر رفت آب می باشد که به منظور اجرای این پروژه ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

صیدمرادی در پایان آب را از دارایی های با ارزش انسان دانست و گفت: مشترکین گرامی باید کمبود آب و ضرورت مدیریت مصرف  را جدی گرفته و برای حفظ این نعمت الهی مدبرانه و مسئولانه عمل نمایند.

شهرستان قصرشیرین با ۲ هزار و ۸۸۵ مشترک آب و فاضلاب و جمعیتی بالغ بر ۲۷ هزار نفر در ۱۸۰ کیلومتری شهر کرمانشاه قرار دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا