اجتماعیکرمانشاه

اهدای ۷۰۰ دستگاه تبلت خریداری شده توسط بانک ملی به دانش آموزان نیازمند

در آستانه مبعث پیامبر اکرم (ص) مراسم اهدای ۷۰۰ دستگاه تبلت خریداری شده توسط بانک ملی و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در سالن همایش کمیته امداد و با حضور جلیلیان ریاست اداره امور شعب بانک ملی استان، پرگر سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، آسوده معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کشور، ترکمانه مدیر کل کمیته امداد استان و یزدانپناه مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، جلیلیان با خیر مقدم به مهمانان و مدعوین حاضر در مراسم از اهمیت انجام مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های معنوی در کنار امور اقتصادی و جاری بانک ملی سخن گفت و با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه شامل ازدواج جوانان، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، اشتغال، ستاد دیه، بنیادبرکت، ودیعه مسکن و بنیاد شهید افزود علاوه بر این تسهیلات، مجموعه بانک ملی همواره در طرح های امدادی، حمایتی و امور عام المنفعه مشارکت فعال داشته که از آن جمله می توان به ساخت مسجد و سه مدرسه در سطح استان، و همچنین کمک به خانواده های کم در آمد، کمک به آسیب دیدگان سیل و زلزله و کمک های مومنانه به نیازمندان در دوران بیماری کرونا و اکنون مشارکت در تهیه ۷۰۰ دستگاه تبلت و اهدا به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) اشاره نمود. آسوده با بیان اینکه راهبرد کمیته امداد، مردمی کردن خیر و احسان است، گفت: هدف غایی این نهاد ترویج خیر و احسان و همچنین توانمندسازی و اعتلای انسان ها در ابعاد اجتماعی و فردی است. 

وی با بیان اینکه تعریف کمیته امداد به صدقات، صندوق قرض الحسنه و اکرام ایتام محدود نمی شود، تاکید کرد: این قبیل برنامه ها صرفا نماد خیر و همبستگی در کمیته امداد هستند.

 ترکمانه با بیان اینکه کمیته امداد توجه ویژه به آموزش خانواده و به ویژه تحصیل دانش آموزان تحت حمایت دارد، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از دو هزار و ۷۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت در استان به ارزش هشت میلیارد تومان اهدا شده که بیش از یک سوم از اعتبار این تبلت ها از محل کمک های مردمی و خیران نیک اندیش تامین شده است. وی همچنین با تشکر از بانک ملی استان، به اهدای ۷۰۰ تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کرمانشاهی نیز اشاره و بیان کرد: امروز این آیین با مشارکت بانک ملی استان کرمانشاه برگزار شده و ۲۵۰ میلیون تومان از اعتبار تبلت های اهدایی از محل منابع بانک ملی تامین شده است.

 یزدانپناه ضمن تقدیر از برگزاری مراسم از تامین وسایل و تجهیزات هوشمند برای دانش‌آموزان به خصوص دانش‌‍‌ آموزان نیازمند خبر داد و با بیان اینکه تعدادی از دانش‌آموزان استان هنوز دسترسی به وسایل ارتباطی هوشمند از جمله تبلت ندارند، گفت: زمینه همراهی همه دستگاه‌ها و خیرین برای تامین این تجهیزات در استان فراهم شده است.

بخش پایانی مراسم با اهدای تبلت به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اختصاص یافت و آسوده با اهدای لوح سپاس به جلیلیان ریاست بانک ملی استان به خاطر اقدام خیرخواهانه و حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه قدردانی نمود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا