خودرو

قرعه‌کشی عرضه ۶ محصول سایپا در طرح پیش فروش برگزار شد/ اسامی منتخبين امشب اعلام می‌شود

قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله ۶ محصول سایپا در هفته اول اسفند ماه ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۲۰ روز یکشنبه، یکم اسفند ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

مادنیوز؛هادی مؤید – قرعه کشی طرح پیش فروش یک ساله ۶ محصول سایپا شامل کويیك با گیربكس معمولي، کويیك.آر، کوییک.اس، شاهین.جی، ساینا.اس و سایپا ۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر پیش فروش یک ساله سايپا ۱۱۵ هزار و ۳۴۱ نفر شركت كردند كه ۹۹ هزار و ۹۰۴ نفر واجد شرايط شناخته شدند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح فروش ۳۵ هزار و ۷۰۰ خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود، ۷۱ هزار و ۴۰۰ نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۷ هزار دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه کويیك با گیربكس معمولي، ۵ هزار دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار  و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۱۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه ساینا.اس و هزار و ۶۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح پیش فروش یک ساله سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت ۲۰ امروز -یکشنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازي سايپا براي منتخبين طرح پیش فروش یک ساله، پيامك ارسال مي كند اما براي اطمينان بيشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سايت سايپا مراجعه كنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا