اجتماعیکرمانشاه

افتتاح مدرسه 6 کلاسه روستای بی ابر کرمانشاه

در نهمین روز از ایام الله دهه‌فجر، با حضور نمایندگان حراست کل‌کشور، مدیر‌کل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی‌مدارس و رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کرمانشاه، دبستان شش کلاسه شهید حسن ترکمان روستای بی‌ابر از توابع ناحیه یک شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، در این مراسم مهندس مرزبان نظری مدیرکل نوسازی‌مدارس استان، ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت خیر نیک‌اندیش، سربازان‌گمنان امام‌زمان (ع) و کارکنان حراست اطلاعات کل‌کشور در ساخت این مدرسه عنوان نمود: امروز پس از وقوع زلزله کرمانشاه به همت خیرین نیک اندیش استان حدود 1380 کلاس با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد تومان ساخته و به بهره برداری رسیده است که این امر موجب گردیده است که فضای آموزشی استان از 5/7 متر مربع به 6/4 متر مربع رسیده که موجب ارتقاء رتبه استان از نوزدهم به رتبه یازدهم کشور در زمینه سرانه آموزشی گردد.

 وی اضافه نمود: امیدواریم دانش‌آموزان این مدرسه در آینده، ادامه دهنده راه شهدا و موجب سربلندی و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران گردند.

 خاطر نشان می گردد این مدرسه 6 کلاسه با زیر بنای ۳۰۰ مترمربع، 500 متر محوطه و 140 متر دیوار محوطه با اعتباری بالغ بر ۲۴میلیارد ریال، به‌صورت مشارکتی در مدت ۱۲ ماه، با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه ساخته و در ایام الله دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا