اجتماعیسلامتکرمانشاه

فرماندار دالاهو:تقاضا می شود اهالی شهرستان برای دریافت دوز سوم واکسیناسیون اقدام نمایند

چهل و سومین جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان دالاهو صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ با حضور اعضا و به ریاست فرماندار دالاهو برگزار گردید.

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، در ابتدای این جلسه دکتر رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارشی از آخرین وضعیت کرونا و اقدامات صورت گرفته ارائه نمود.

 سپس تعدادی از اعضا پیشنهادات خود را مطرح کردند. در ادامه کرم محمدی فرماندار دالاهو طی سخنانی گفت:

 اینکه شهرستان دالاهو در زمینه دریافت دوز اول با ۹۷ درصد در جایگاه دوم و دریافت نوبت دوم با ۸۷ درصد جایگاه اول استان را به خود اختصاص داده، نتیجه تلاش های شبانه روزی مجموعه بهداشت و درمان شهرستان و همراهی و احساس مسئولیت ساکنان شرافتمند دالاهو است.

در زمینه نوبت سوم واکسن، شهرستان دالاهو با بیش از ۴۰ درصد واکسیناسیون، در جایگاه سوم استان قرار دارد. در این زمینه از تمامی عزیزانی که تاکنون موفق به دریافت نوبت دُز سوم واکسن نشده‌اند، استدعا و تقاضا می‌کنم به پایگاه های بهداشت و درمان شهرستان دالاهو مراجعه نمایند.

از فعالان شریف فضای مجازی و اصحاب رسانه بابت بازتاب به‌موقع کلیپ های آموزشی و هشدارهای کادر درمان و ترغیب و تشویق مردم برای دریافت واکسن سپاسگزاری می نمایم .

با عنایت به گزارشات کارشناسان بهداشت و درمان احتمالاً هفته آخر بهمن و اوایل اسفند ماه شاهد اوج گیری ویروس کرونا خواهیم بود. لذا دریافت واکسن؛ رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مطمئن ترین راه پیشگیری از ابتلا است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا