اجتماعیکرمانشاه

فخری : کرمانشاه از دیرباز، مهد انسان‌های نیکوکار و بزرگ منش بوده است

دکتر منوچهر فخری گفت: کرمانشاه از دیرباز، مهد انسان‌های نیکوکار و بزرگ منش بوده است و جلوه بارز آن را در عرصه وقف، مدرسه سازی و کارهای عظیم عام‌المنفعه مشاهده می‌کنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه؛ در آیین بهره‌برداری متمرکز از ۲۹۵۰ پروژه آموزشی با ۱۳۴۵۰ کلاس درس در سراسر کشور که همزمان با دهه مبارک فجر و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر مخبر معاون اول رییس جمهور و همچنین مدیران استانی؛ مدیر کل دفتر فنی استانداری و مدیرکل نوسازی مدارس برگزار شد؛ عنوان کرد: جای خوشحالی بسیار دارد که در دهه فجر و ایام جشن پیروزی انقلاب شاهد بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی پروژهای مهم عمرانی، اقتصادی و آموزشی در سطح کشور و استان کرمانشاه هستیم

وی افزود: امروز هم در این نشست و همزمان با کشور، شاهد بهره‌برداری از ۲۴ مدرسه با ۱۳۵ کلاس درس با اعتباری حدود ۷۷ میلیارد تومان در استان کرمانشاه بودیم که ۲۰ عدد از این مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز بوده است. 

این مدیر ارشد افزود: این اتفاق خجسته نتیجه مشارکت گسترده خیرین عزیر مدرسه ساز است که جای تقدیر و تشکر دارد. 

وی یادآور شد: پول و ثروت زمانی برای افراد، نام نیک به ارمغان می‌آورد که در راه‌های خیر مانند مدرسه‌سازی استفاده شود.

دکتر فخری ادامه داد: استان کرمانشاه در طول تاریخ شاهد حضور انسان‌های بسیار نیک اندیش و خیری بوده که در حوزه‌های مختلف منشاء خدمات ماندگاری بوده اند و اکنون یاد و خاطره‌شان در بین مردم هنوز زنده است و این حضور انسان‌های نیک در جامعه کرمانشاهی همچنان ادامه دارد. 

وی افزود: افراد نیکوکار علاوه بر ساخت مدارس در شهر کرمانشاه، حتی در دورافتاده ترین روستاهای استان هم اقدام به این کار ارزشمند کرده‌اند که جای تقدیر بسیار دارد.

معاون استاندار ادامه داد: عزیزانی که امروز سازنده این مدارس هستند، در گذشته پشت همین میزها درس خوانده‌اند و این مسیر پرافتخار همچنان ادامه دارد و این بسیار لذت بخش تر است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا