اجتماعیایثار و شهادتکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه:پلیس مقتدر تامین کننده امنیت مردم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز پلیس مقتدر جمهوری اسلامی با حضور به موقع در صحنه های مختلف تامین کننده امنیت مردم است. 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، آیت الله مصطفی علما ضمن محکوم کردن اقدام یکی از اراذل و اوباش در حمله به مامور انتظامی شیراز که منجر به شهادت مظلومانه وی شد، اظهار داشت: لازم است قانون پشتیبانی لازم را از پلیس به عمل آورده تا در چنین مواقعی مامور انتظامی بتواند اقدام مقابله ای لازم را به عمل آورد.

وی با بیان اینکه حمله به پلیس باعث تضعیف امنیت کشور می شود، گفت: هرقدر برخورد با اراذل و اوباش با جدیت بیشتری انجام شود باعث خواهد شد تا اامنی در جامعه ظهور نکند.

آیت الله علما تاکید کرد: ایجاد رعب و وحشت توسط اراذل و اوباش در هر کجای کشور باشد محکوم است و نیروی انتظامی باید با اقتدار تمام مقابل ایجاد ناامنی در جامعه بایستند کمااینکه تاکنون نیز اینگونه بوده است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه یکی از وظایف پلیس تامین امنیت در جامعه است، گفت: خوشبختانه هرزمان که لازم بوده ماموران انتظامی مجاهدانه برای تحقق این امر تلاش کرده و از جان مایه گذاشته اند.

وی در پایان با تسلیت شهادت شهید “علی اکبر رنجبر” اظهار داشت: برخورد قاطعانه با اشرار امروز یک مطالبه مردمی است که انتظار می رود دستگاه های مسئول به خوبی به آن ورود پیدا کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا