اجتماعیدولتکرمانشاه

معاون استاندار: فرودگاه كرمانشاه بايد در شان مردم استان تجهيز شود

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه گفت: فرودگاه كرمانشاه بايد در شان و جايگاه مردم استان تجهيز شود زيرا كرمانشاه مركز منطقه غرب كشور است. 

 

به گزارش پايگاه خبری تحلیلی ماد؛ “دكتر منوچهر فخري” در جلسه پيگيري براي توسعه و تجهيز فرودگاه كرمانشاه، اظهار داشت: كرمانشاه مركز منطقه غرب كشور است بنابراين فرودگاه اين شهر بايد به صورت كامل مدرن و جديد تجهيز شود و ضرورت دارد كه فرودگاه در شان مردم استان توسعه پيدا كند.

وي با اشاره به ضرورت احداث باند دوم فرودگاه كرمانشاه گفت: باند اصلي اين فرودگاه ديگر جوابگوي پروازها نيست كه توسعه آن و احداث يك باند ديگر در كنار اين باند اجتناب ناپذير است و استاندار محترم طي چند روز گذشته با مديريت هواپيمايي كشور به نتايج مهمي در اين زمينه رسيدند.

مقام ارشد استان در حوزه عمراني ادامه داد: بيش از 280 ميليارد تومان براي توسعه فرودگاه كرمانشاه هزينه خواهد شد و طبق پيگيري هاي صورت گرفته توسعه باند فرودگاه ظرف مدت 10 ماه به بهره برداري خواهد رسيد كه اين مهم ضمن افزايش پروازها، تاثيرگذار در توسعه استان نيز خواهد بود.

وي همچنين با تذكر جدي در خصوص ساخت و سازهاي حوالي فرودگاه كرمانشاه از شهرداري خواست كه نظارت كامل در خصوص اين ساخت و سازها داشته باشد و با متخلفين كه قانون را رعايت نمي كنند، برخورد جدي نمايد.

دكتر فخري تاكيد كرد: شهرداري بايد حساسيت ويژه اي در اين مناطق به عنوان مناطق قرمز شهر كرمانشاه به منظور برقراري امنيت بيشتر در پروازها داشته باشد و مجوز هر گونه ساخت و ساز در نزديكي فرودگاه كرمانشاه با هماهنگي و گرفتن استعلام از فرودگاه صادر شود.

وي با بيان اينكه هيچ ساخت و سازي نبايد مانع از پرواز در كرمانشاه شود،تصريح كرد: بعضي از ساختمان هاي بلند كه بدون در نظر گرفتن قوانين شهري و هيچ ضابطه خاصي ساخته مي شوند مانع از شكل گيري موارد مربوط به پرواز مي شوند لذا شهرداري سريعاً نسبت به جلوگيري از چنين ساخت و سازهايي در حريم امنيت پروازي جلوگيري كند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا