اجتماعیدولتکرمانشاه

گزارش فرماندار سرپل ذهاب از افتتاح پروژه های دهه فجر

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۱۸ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با بیش از ۶۴ میلیارد تومان اعتبار ایام مبارک دهه فجر (۱۲ تا ۲۲ بهمن) در این شهرستان افتتاح می‌شود. 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، نورالدین فرزادی پور افزود: افتتاح گلخانه ۲۰.۵ هکتاری جابری با بیش از ۲۶ میلیارد تومان هزینه و جایگاه عرضه سوخت سی ان جی شاهمرادی با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار (به صورت آزمایشی خدمات رسانی دارد) حدود ۹.۵ میلیارد تومان از اعتبار آن تسهیلات دولتی و ۴.۵ میلیارد تومان هم سرمایه بخش خصوصی است از مهمترین این طرح‌ها هستند.

وی دیگر طرح‌ها را شامل افتتاح واحد تولیدی پوشال کولر، افتتاح ساختمان پزشکی قانونی، بهره‌برداری از سایت بی تی اس مخابرات در پل سنگی و محدوده روستای گنجوره اعلام کرد.

فرزادی پور گفت: اجرای طرح هادی در روستای سراب ذهاب، افتتاح چمن مصنوعی زمین فوتبال با مشارکت بخش خصوصی و اداره ورزش و جوانان، افتتاح راه عشایری روستای کلاوه که یکی از ضروری ترین مسیرهای عشایر منطقه است، ایمن سازی نقاط حادثه‌خیز جاده‌های روستایی بخصوص روستای جلالوند، افتتاح طرح آبخیزداری حوزه بریموند از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری در دهه فجر است.

فرماندار سرپل‌ذهاب یادآور شد: تجهیز سالن ورزشی شهید باهنر، دفع آب‌های سطحی و بهسازی معابر روستایی، افتتاح ۲ واحد منزل مسکونی مددجویی، جدول گذاری و سنگفرش معابر روستای سراب قلعه شاهین نیز دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد که با اجرای آنها ظرفیتی برای خدمت‌رسانی به مردم ایجاد می‌شود.

او اضافه کرد: همچنین مراسم بسیار جذاب و خوبی در زمینه تجلیل و تکریم دهه مبارک فجر به عنوان خجسته سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار می‌شود و از مهمترین برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی متناسب حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است که امید است در صورت وجود شرایط و موافقت ستاد کرونا، با مشارکت و همراهی و استقبال همیشگی مردم برگزار شود تا وفاداری خود به نظام مقدس اسلامی را یک بار دیگر به اثبات برسانیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا