اجتماعیسلامتکرمانشاه

معاون عمرانی استاندار: بیمارستان ۵۴٠ تختخوابی یکی از پروژه های محوری کرمانشاه است

 دکتر منوچهر فخری عنوان کرد: پروژه بیمارستان ۵۴٠ تختخوابی کرمانشاه یکی از پروژه های مهم و محوری استان در حوزه پزشکی و درمانی است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از روند اجرایی و وضعیت پیشرفت کاری پروژه بیمارستان ۵۴٠ تختخوابی کرمانشاه عنوان کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت حدود ٧ هکتار در غرب شهر کرمانشاه و محدوده غربی بلوار جانبازان (کمربندی) و با زیربنای ۵۵ هزار متر مربع احداث می شود که شامل ساختمان اصلی و ساختمان های الحاقی و جنبی است. 

 

وی افزود: هسته مرکزی این ساختمان در ١٢ طبقه ساخته می شود و بال های غربی و شرقی آن هر کدام شش طبقه است. کارفرمای این پروژه راه و شهرسازی می باشد و بهره‌بردار آن وزارت بهداشت و درمان است.

 

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این بیمارستان دارای ١۴ بخش بستری است در ادامه گفت: این مجموعه درمانی بزرگ دارای بخش های اورژانس، داروخانه، رادیولوژی، انژیوگرافی، آندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، پزشکی هسته ای، دیالیز، اطفال، جراحی مغز و اعصاب، بخش زایمان، گوش و حلق و بینی، جراحی مردان، جراحی تخصصی زنان و زایمان، جراحی تخصصی قلب، جراحی عمومی، بخش های مختلف بستری و مراقبت های ویژه، کلینیک های تخصصی و … است و یکی از پروژه های بزرگ بیمارستانی در دست اجرای غرب کشور محسوب می شود.

 

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، بر اهمیت این پروژه برای بخش پزشکی و درمانی استان و ضرورت تسریع در روند اجرای آن تاکید کنیم و برای دریافت اعتبارات لازم برای تسریع در روند اجرای آن تلاش کنیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا