اجتماعیکرمانشاهورزشی

استاندار کرمانشاه صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی ٢٠٢٢ را تبریک گفت

استاندار کرمانشاه با صدور پیامی افتخارآفرینی قهرمانان ایران اسلامی و صعود مقتدرانه و سرافرازانه تیم ملی فوتبال را به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تبریک گفت.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، بهمن امیری مقدم» در پیامی ضمن تبریک این موفقیت چشمگیر و شادی‌آفرین به عموم مردم گفت: خدای رحمان را شاکریم که امروز در آستانه جشن ملی ١۴٠٠ و آغاز ایام الله دهه فجر با تلاش، سخت کوشی و همدلی بی نظیر مسوولین، کادر فنی و بازیکنان دلاور و با غیرت و در ادامه بردهای پیاپی و امید بخش، شاهد راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ با ثبت رکورد خارق العاده ای هستیم و این افتخارآفرینی را که سبب ایجاد شادی و نشاط در بین آحاد ملت قهرمان و ورزش دوست ایران و هم استانهای عزیز شده است، ارج می نهیم.

وی اضافه کرد: اینجانب با تبریک این موفقیت ارزنده به رهبر فرزانه و رییس جمهور پربازدید و مردمی، برای دلاوران تیم ملی و همه دست اندرکاران کوشا از درگاه خداوند سبحان در مسیر پیش رو آرزوی موفقیت، سربلندی و سرافرازی دارم و امیدوارم این درخشش درآوردگاه جام جهانی ادامه یابد.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب با برتری یک بر صفر مقابل عراق، جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را کسب کرد. مهدی طارمی زننده تک گل این دیدار بود

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا