اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

‍ در دیدار شهردار کرمانشاه با رئیس پلیس کرمانشاه مطرح شد؛ اجرای شبیه سازی ترافیکی در کرمانشاه

‍ در دیدار شهردار کرمانشاه با رئیس پلیس کرمانشاه مطرح شد؛ 

اجرای شبیه سازی ترافیکی در کرمانشاه / نتیجه در همراهی حاصل می‌شود

 

شهردار کرمانشاه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از اجرای شبیه سازی ترافیکی برای رفع مشکل ترافیک در شهر کرمانشاه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ماد، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با همراهی رؤسای پلیس راهور استان و شهرستان و رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه با حضور در دفتر دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار علی‌اکبر جاویدان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک انتخاب دکتر نوروزی بعنوان شهردار کرمانشاه، خطاب به ایشان اظهار داشت: حضور شما در عرصه های مدیریتی مختلف کشور بخصوص ناجا نشان از درایت است.

وی با تقدیر از زحمات دکتر سعید طلوعی شهردار سابق و مهندس رحیمی سرپرست شهرداری کرمانشاه افزود: شهری زیبا، آرام، با امکانات، امن و بدون آسیب اجتماعی زمانی محقق می‌شود که مجموعه شهرداری در کنار دیگر نهادهای اجرایی و انتظامی بصورت همدل و همراه حرکت کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت ترافیکی کرمانشاه گفت: مسئله ترافیک اکنون به یک معضل بزرگ برای شهروندان تبدیل شده است که لازم است در این راستا مجموعه مدیریت شهری و پلیس راهور اقدامات جدی انجام دهند.

جاویدان با بیان اینکه توفیق در همکاری و همدلی ایجاد می‌شود تصریح کرد: هدف ما خدمت به مردم است لذا خروجی کار باید مشخص باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث آی تی مشکلاتی وجود دارد خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه فیبرنوری را مدیون شهرداری هستیم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در کرمانشاه تأکید کرد: وجود معتادان متجاهر، متکدیان، ضایعات فروشان از آسیب های اصلی موجود است که باید در کنار هم برای رفع آنان حرکت کنیم.

جاویدان با تاکید بر اینکه مصلحت ها زبح قانون است بیان کرد: معضل دستفروشان باید یکبار برای همیشه در این شهر جمع شود.

وی با اشاره به موقعیت توریستی کرمانشاه گفت: باید در کنار یکدیگر طوری عمل کنیم که هم رضایت مردم را کسب کرده و هم کرمانشاه را بعنوان یک شهر پاک معرفی کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان مشکلات پارک خودرو، کوچک بودن معابر، ساخت و سازهای غیرمجاز را از دیگر مشکلات شهر کرمانشاه دانست و برای رفع آنان، آمادگی پلیس و همراهی با مجموعه مدیریت شهری را اعلام کرد.

*شبیه سازی ترافیکی در کرمانشاه اجرا می‌شود

 

در ادامه این جلسه، دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه با بیان اینکه نظم و انضباط شهری و اجتماعی برای مدیریت شهری یک اولویت است اظهار داشت: در موضوع ترافیک در شهر کرمانشاه، با دو مبحث توقف و حرکت همراه هستیم.

وی افزود: در تهران و با آن حجم از تردد و ترافیک، سرعت حرکت ٣۵ کیلومتر است اما در کرمانشاه زیر ٢٠ کیلومتر است و این یعنی آسیب.

شهردار کلان‌شهر کرمانشاه، وجود تقاطع های متعدد را یکی از عوامل گره ترافیکی دانست و با بیان اینکه باید تقاطع غیرهمسطح بیشتری ایجاد شود تصریح کرد: مشکل ترافیک باید شبکه ای حل شود، لذا در نظر داریم ابتدا طرح شبیه سازی ترافیکی را اجرا و سپس برای آن برنامه ریزی کنیم.

نوروزی با بیان اینکه هوشمند سازی شهر جزو برنامه های مدیریت شهری است گفت: پاکسازی متکدیان و معتادان متجاهر وظیفه شهرداری است اما از بهزیستی و پلیس نیز درخواست کمک داریم.

وی در ادامه با اشاره به معضل دستفروشان بیان کرد: در این خصوص قصد داریم ابتدا تفکیکی بین دستفروشان محتاج و سودجویان انجام دهیم و سپس مکانی را برای دستفروشانی که شغل اصلی آنان این است و از این راه ارتزاق می‌کنند ایجاد کنیم.

شهردار کرمانشاه در پایان برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز را یکی از اولویت های مهم شهرداری اعلام کرد و از مجموعه انتظامی برای اجرای آرای کمسیون ماده صد درخواست کمک و همراهی داشت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا