اجتماعیکرمانشاه

معتمدی : با تمام توان در آماده باش هستیم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اعلام هشدار سطح نارنجی و احتمال بارش برف و باران در استان کرمانشاه از آماده باش ۳۲ تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه خبر داد.

 

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار ماد ظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر تشدید بارش‌ها و اعلام هشدار نارنجی برای استان کرمانشاه، ۳۲ تیم عملیاتی هلال احمر برای امدادرسانی در آماده باش کامل بسر میبرند.

 

وی افزود: در بارش‌های چند روز گذشته ۳۰ تیم عملیاتی جهت امدادرسانی در شهرها و روستاهای گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی کرده‌اند و برای بارش‌های پیش رو ۳۲ تیم عملیاتی جدید آمادگی کامل دارند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پایگاه‌های امداد و نجات شهری و بین شهری و سه تیم واکنش سریع در استان در صورت لزوم امدادرسانی به شهرها و روستاها را پوشش می‌دهند.

دکتر معتمدی بیان کرد: ۴۰ دستگاه آمبولانس و خودروهای کمک‌بر و تجهیزات مرتبط با رفع آبگرفتگی معابر و منازل برای امدادرسانی احتمالی آماده شده‌اند.

وی تاکید کرد: با توجه به احتمال بارش‌های شدید و برف و کولاک، شهروندان از هرگونه مسافرت غیر ضروری خودداری کنند و چنانچه ضرورتی برای مسافرت وجود دارد تجهیزات زمستانه اعم از زنجیرچرخ و لباس گرم و خوراک کنسرو شده به همراه داشته باشند.

معتمدی خاطر نشان کرد: پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری استان کرمانشاه در صورت گرفتار شدن هم وطنان در جاده‌ها برای اسکان اضطراری با تمام امکانات آمادگی دارند و شهروندان در صورت نیاز هرگونه حادثه در جاده را به شماره ۱۱۲ هلال احمر اطلاع دهند.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا