اجتماعیاقتصادیکرمانشاه

استاندار کرمانشاه: دولت و بخش خصوصی مکمل یکدیگر برای ایجاد رونق اقتصادی هستند

دولت و بخش خصوصی مکمل یکدیگر برای ایجاد رونق اقتصادی هستند/ وامدار کسی در استان نیستم/ مدیران را خودم انتخاب میکنم/ باید چهره زیبای کرمانشاه را برای جذب سرمایه گذاران معرفی کنیم/ عزت و سربلندی کرمانشاه در اولویت قرار گیرد

 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت و بخش خصوصی مکمل یکدیگر برای ایجاد رونق اقتصادی هستند، گفت: با تسهیل امور و حمایت از سرمایه گذاران در مسیر افزایش اشتغالزایی و رشد و شکوفایی استان حرکت خواهیم کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد ، «بهمن امیری مقدم» شامگاه سه‌شنبه در دیدار با فعالان بازار و اصناف و تجار و صنعتگران کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، از حضور در جمع فعالان اقتصادی ابراز خرسندی کرد و افزود: قطعا امروز یکی از روزهای خوب کرمانشاه خواهد بود چرا که همه حاضران در این نشست هدفشان سربلندی استان و شکوفایی اقتصادی این دیار است.

وی با بیان اینکه نباید چهره بدی از کرمانشاه ترسیم و اینگونه وانمود و به خود القا کنیم در همه شاخص‌های منفی در ردیف استان های اول کشور قرار داریم، گفت: اگر این طرز فکر نادرست و اشتباه جابیفتد دیگر هیچ سرمایه گذاری حاضر نخواهد بود در این دیار سرمایه گذاری کند.

امیری مقدم با بیان اینکه کرمانشاه همواره در صنعت و اصناف کشور صاحب جایگاه بوده است، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا به جایگاه اصلی و واقعی خود برگردیم.

مدیر ارشد استان با اشاره به عقب‌افتادگی های کرمانشاه و مشکلات اقتصادی که گریبانگیر آن است، گفت: افزایش کار و تولیدات از سوی بخش خصوصی باعث ایجاد اشتغال می شود که البته ما به عنوان بخش دولتی باید بتوانیم ابتدا شرایط لازم را فراهم کنیم.

وی با اشاره به مشکلات فراوان مردم کرمانشاه، گفت: این مردم لایق بهترین خدمات هستند و ما در بخش های دولتی و خصوصی باید دست به دست هم داده و قدم های موثری برای رفع این مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی شهروندان استان برداریم.

امیری ادامه داد: به فضل الهی و با کمک بخش خصوصی به زودی شاهد تحولاتی در استان خواهیم بود، تحولی که حتی می تواند الگوی دیگر استان ها قرار گیرد.

دولت و بخش خصوصی مکمل یکدیگر برای ایجاد رونق اقتصادی هستند

استاندار کرمانشاه در ادامه بر تقویت مرزهای استان و افزایش مبادلات تجاری تاکید کرد و گفت: باید با افزایش کیفیت محصولات تولیدی صادرات خود را به عراق افزایش داده و در عین حال برای تصاحب بازار سوریه هم تلاش کنیم.

 

وی همچنین خواستار قرار گرفتن تولیدات استان در سبد مصرفی ادارات استان شد و گفت: دستگاه های دولتی باید خریدهای خود را از محصولات داخل استان تهیه کنند.

امیری مقدم همچنین با اشاره به نقش مهم اصناف و اینکه آن ها از همان ابتدای انقلاب جلودار بوده اند، خواستار آموزش در این حوزه به منظور بهبود عملکرد و افزایش کیفیت محصولات تولیدی شد.

وامدار کسی در استان نیستم/مدیران را خودم انتخاب میکنم

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش و در واکنش به اظهارات یکی از سخنرانان مراسم در خصوص احتمال دخالت دیگران در عزل و نصب مدیران، گفت: من وامدار کسی در استان نیستم و مدیران دستگاه‌های اجرایی را خودم برا اساس توانمندی های آنان انتخاب می‌کنم.

وی با بیان اینکه مدیران ضعیف و آن هایی که در راه توسعه استان مانع تراشی می‌کنند جایی در حلقه مدیریتی استان ندارند، گفت: کرمانشاه نیازمند مدیران خوشفکر، با برنامه و مردمی است که درد آن ها را بفهمد و برای حل مشکلاتشان تلاش کند.

امیری مقدم در پایان تاکید کرد: من بارها نیز اعلام کرده ام که هدفی جز توسعه کرمانشاه و بهبود وضعیت کسب و کار ندارم و امیدوارم با کمک مدیران توانمند و فعالان بخش خصوصی به این مهم دست پیدا کنیم.

در این نشست نمایندگان بخش خصوصی نیز مطالبی بیان و از استاندار کرمانشاه خواستند توجه بیشتری به واحد های صنعتی و تولیدی استان صورت گیرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا