دولتسلامتکرمانشاه

مدارس ۶ شهرستان کرمانشاه روز دوشنبه به دلیل بارش برف تعطیل است

مدیرکل مدیرت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به بارش برف در برخی از مناطق استان از تعطیلی نوبت های صبح و عصر مدارس ۶ شهرستان به دلیل بارش و سرما در روز دوشنبه خبر داد. 

 

به گزارش ماد ، امیر ظهرابی گفت: در شهرستان های ثلاث باباجانی ، پاوه ، جوانرود ، روانسر و دالاهو به علت بارش سنگین برف کلاس درس در همه مقاطع تحصیلی در ۲ نوبت صبح و عصر برای فردا دوشنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ تعطیل است.

او همچنین گفت: در شهرستان گیلانغرب در بخش گواور از توابع این شهرستان به علت بارش برف کلاسهای مدارس در همه مقاطع در ۲ نوبت صبح و عصر فردا تعطیل است.

وی همچنین توضیح داد: امتحانات کلاس دوازدهم که به صورت نهایی ( در سطح کشور ) همزمان برگزار خواهد شد و در کلاس دوازدهم بزرگسالان که به صورت استانی برگزار می شود به قوت خود باقی خواهد بود و امتحانات برگزار می گردد.

او ادامه داد: در سایر شهرستان ها مطابق روال عادی کلاس‌ها برگزار خواهد شد و در صورت لزوم ستاد مدیریت بحران استان اطلاع رسانی خواهد کرد.

مدیرکل مدیرت بحران استانداری کرمانشاه در ادامه همچنین با اشاره به بارش نزولات آسمانی که از اواخر وقت دیشب (شنبه) در برخی مناطق استان شروع شده است؛ ضمن تاکید بر آماده باش کامل( وضعیت نارنجی ) دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان، گفت: همه محورهای مواصلاتی شهری و روستایی تا لحظه مخابره این خبر باز و تردد جریان دارد.

ظهرابی در پایان اعلام کرد: پیش بینی ها از تدوام بارش برای فردا هم ادامه خواهد داشت و از روز سه شنبه هوای استان متاثر از توده هوای سرد با کاهش شدید دما بین ۶ تا ۱۰ درجه  مواجه خواهد شد.

وی از دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه گاز ، برق و آب درخواست کرد آمادگی لازم برای مواجه با حوادث احتمالی را داشته باشند.

به گفته او بیشترین بارشها در شبانه روز گذشته ثلاث باباجانی ۲۲ ، پاوه ۱۶ و گواور ۱۰ میلیمتر اعلام شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا