اجتماعیکرمانشاه

استاندار: کرمانشاهی‌ها از شهردار جدید انتظار تحول‌آفرینی دارند

استاندار کرمانشاه گفت: مردم انتظار دارند شهردار جدید، مدیرانی تحول گرا، سالم و پاکدست را برای حوزه های مختلف مدیریتی انتخاب کند و شورای شهر هم به شهردار اختیار بدهد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، بهمن امیری مقدم در نشستی که با حضورمحمدرضا صمیمی مدیرکل دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور، نادر نوروزی شهردار جدید کرمانشاه و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار داشت: رفتار صمیمی مدیران با مردم و انجام خدمت صادقانه، باعث دلگرمی مردم می شود و به تقویت سرمایه های اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی کمک می کند.

وی بر ضرورت ارایه آموزش‌های کاربردی در حوزه مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: باید مکانیزمی طراحی شود که به مدیران جدیدی که منصوب می شوند و اعضای منتخب شوراهای شهر در همه شهرها پیش از آغاز به کار، یک مجموعه آموزش های ضروری و کاربردی ارائه شود‌. اینکار به افزایش کارآمدی افراد بسیار کمک می‌کند.

امیری مقدم عنوان کرد: این تغییر مدیریتی که در شهرداری کرمانشاه اتفاق افتاده، باید بسترساز یک تحول مثبت در کلانشهر کرمانشاه شود و این تحول آفرینی الگویی برای دیگر شهرها باشد.

وی یادآور شد: ایجاد درآمدهای پایدار برای شهر، حمایت از حقوق مردم و به ویژه افزایش مشارکت مردم جزو اولویت های شهرداری هستند.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: فراهم کردن بسترهای افزایش مشارکت‌های مردم در مدیریت و امنیت شهر، به توسعه کرمانشاه کمک می کند‌.

 استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت توجه جدی به زیبا سازی شهر کرمانشاه تاکید کرد و گفت: شهرداری باید به مبلمان شهری و زیباسازی کلانشهر کرمانشاه توجه جدی کند و زیباسازی نمای بناهای در حال ساخت را به عنوان یک الزام و اولویت دنبال کنند.

 

وی افزود: متاسفانه در حاشیه برخی خیابان های قدیمی و پرتردد شهر، خانه‌های ویران و دیوارهای فروریخته ای دیده می شود که سیمای شهر را زشت کرده اند و باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف و ساماندهی شوند تا شهروندان شاهد یک منظره زیبا و خوشایند باشند.

امیری مقدم افزود: محلاتی که امروز از به عنوان بافت فرسوده از آن ها یاد می شود، روزگاری از مناطق مسکونی اصیل شهر بوده‌اند و شهردار جدید باید به دنبال ایجاد یک تحول مثبت در این مناطق باشد.

وی بر رفع موانع موجود بر مسیر توسعه و تحول شهر و خدمت به شهروندان کرمانشاهی تاکید کرد و گفت: مردم کرمانشاه باید طعم شیرین خدمت صادقانه و جهادی را بچشند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا