اجتماعیانتظامی ، امنیتیقضاییکرمانشاه

برخورد با جرائم تیراندازی در کرمانشاه تشدید می شود

‍ برخورد با جرائم تیراندازی در کرمانشاه تشدید می شود 

 

 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تیراندازی یکی از عوامل ناامن کننده در جامعه و میان شهروندان است، گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم برخورد با جرم تیراندازی در کرمانشاه و با همکاری دستگاه قضائی تشدید می شود. 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد ، سردار “علی اکبر جاویدان” در کمیته پیگیری و مقابله با جرائم خشن استان که با حضور مسئولان قضائی و انتظامی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه امروز مطالبه آحاد مردم، امنیت آفرینی در جامعه و برخورد جدی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است، افزود: در این راستا پلیس و دستگاه قضائی متفق القول و مصمم هستند به بهترین شکل ممکن خواسته های به حق مردم را اجرایی کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز پلیس و دستگاه قضائی یک هدف مشترک را دنبال می کنند و آن هم برقراری نظم و امنیت به شکلی مطلوب، فراگیر و پایدار در جامعه است، گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده امروز امنیت پایداری در کرمانشاه برقرار است و در زمره امن ترین استان های کشور به شمار می رویم.

 

سردار جاویدان با اشاره به اهتمام پلیس در برخورد قاطعانه با جرائم خشن بویژه تیراندازی، گفت: امروز وقت آن فرا رسیده که برخوردهای سختگیرانه تری نسبت به این افراد لحاظ و دستگاه قضائی احکام سنگین تری برای آن ها صادر کند.

 

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: صدور احکام سنگین تر برای افراد تیرانداز تاجایی که قانون اجازه می دهد می تواند عامل پیشگیرانه ای برای موارد مشابه باشد هرچند دستگاه قضائی به صورت جدی همواره پای کار بوده و نهایت تلاش خود را برای برخورد با چنین جرائمی انجام داده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برخی از تیراندازی ها به خاطر اختلافات خانوادگی و یا مسائل جزئی قومی و عشیره ای صورت می گیرد، گفت: در این راستا می توان از ظرفیت بزرگان قابل و ایلات و ریش سفیدان و معتمدان استفاده کرد.

 

سردار جاویدان با بیان اینکه در گذشته پادرمانی بزرگان و ریش سفیدان در بسیاری مواقع باعث رفع مشکلات و اختلافات شده است، گفت: امروز هم می توان از این ظرفیت گرانبها استفاده و از وقوع بسیاری اختلافات که منجر به تیراندازی و ایجاد ناامنی منجر می شود، جلوگیری کنیم.

 

این مقام عالیرتبه انتظامی در پایان بار دیگر بر اهتمام پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با جرائم خشن تاکید کرد و گفت: امروز مجرمان از کمترین امنیتی در استان برخوردار نبوده و خود آن ها نیز به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سرای عملشان می رسند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا