انتظامی ، امنیتیعلمی و فناوریکرمانشاه

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه: به معنای واقعی بدنبال تحقق عدالت آموزشی بوده‌ایم

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه به گستردگی آموزش های این دانشگاه از مناطق محروم گرفته تا مناطق برخوردار اشاره کرد و گفت: به معنای واقعی بدنبال تحقق عدالت آموزشی بوده‌ایم.  

 

بهمن سعیدی پور در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه که امروز(25 دی) برگزارشد، بااشاره به رسالت دانشگاه ها در حوزه آموزش و پژوهش، اظهارکرد: در حوزه آموزش، دانشگاه پیام نور بین دانشگاه های کشور این افتخار را دارد که به دنبال تحقق عدالت آموزشی به معنای واقعی کلمه بوده است.

 

وی افزود: در تک تک شهرستانهای استان دارای واحد و مرکز آموزشی هستیم که به ارائه آموزش می پردازند.

 

سعیدی پور با بیان اینکه این رشته ها تنها در مرکز استان متمرکز نشده، افزود: برای اینکه همه شهرستان های استان از این رشته ها بهره مند شوند، به شهرستان هایی که ظرفیت های لازم را داشتند، تعدادی از رشته ها را دادیم.

 

وی ادامه داد: پس از اخذ مجوز راه اندازی رشته های دوره تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور استان، زمینه ای برای انجام کارهای پژوهشی در این دانشگاه بوجود آمد که خوشبختانه در حال حاضر از این نظر در بین دانشگاه های پیام نور کشور جایگاه خوبی داریم.

 

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به توانایی هایی که اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در حوزه پژوهش دارند، تلاش کرده ایم تا به شکل گسترده ای با سازمان های دولتی و غیردولتی و صنایع استان ارتباط بگیریم تا در قالب تفاهم نامه هایی پژوهش های مشترک داشته باشیم.

 

وی با تاکید براینکه دانشگاه پیام نور کرمانشاه از وجود پژوهشگرانی بسیار توانمند بهره می برد، عنوان کرد: یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه سه سال است که بصورت متوالی به عنوان یک درصد دانشمند برتر دنیا معرفی می شود و پژوهشگران دیگر دانشگاه هم در کشور حرف های زیادی برای گفتن دارند.

 

سعیدی پور با بیان اینکه دانشگاه به دنبال استفاده صنعت و جامعه از این ظرفیت ها است، عنوان کرد: براین اساس، تفاهم نامه ای هم که با فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه منعقد می شود به منظور شناسایی و احصاء مسائل و مشکلات حوزه نیروی انتظامی استان توسط پژوهشگران دانشگاه پیام نور است تا برای آنها بتوانند راهکار ارائه دهند و قدمی برای رفع آن مشکل بردارند.

 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این نشست، اعلام کرد: معتقدیم برای اجرای ماموریت ها باید پشتوانه علمی داشته باشیم و برای پیشگیری از وقوع برخی مشکلات و جرائم مانند بی نظمی های ترافیکی، ایجاد مزاحمت، پرخاشگری، بی توجهی به حقوق شهروندی خود و دیگران، برخوردهای فیزیکی، سرقت، استفاده از اسلحه و … باید از راهکارهای علمی هم استفاده کنیم، زیرا همیشه اعمال جریمه کارساز نیست.  

 

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم نیاز خود را در این زمینه با انجام تحقیقات برطرف کنیم، با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ارتباط می گیریم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا