اجتماعیدولتکرمانشاه

استاندار كرمانشاه: ارتش جمهوري اسلامي مانند نگيني در عالم مي درخشد

 

استاندار كرمانشاه گفت: ارتش جمهوري اسلامي مانند نگيني در عالم مي درخشد و اقتدار  اين نيروي نظامي ولايي، بسيار ارزشمند است. 

 

 

 

به گزارش ماد ، بهمن اميري مقدم” در ديدار با فرمانده قرارگاه غرب ارتش، فرمانده لشگر 81 زرهي و جمعي ديگر از فرماندهان ارتش استان كرمانشاه، اظهار داشت: ارتش سرافراز جمهوري اسلامي از مرزهاي ايران اسلامي با صلابت و اقتدار محافظت مي كند و اگر امروز ايران اسلامي داراي امنيت و آرامش است به واسطه هوشياري و توانمندي نيروهاي نظامي دركشور است.

استانداركرمانشاه تصريح كرد: تمام دشمنان به قدرت نظامي نيروهاي مسلح ايران اسلامي اعم از ارتش، سپاه، نيروي انتظامي، امنيتي و بسيج آگاه هستند و مي دانند كه اگر کوچکترین اشتباهی انجام دهند بيش از آن ضربه بايد دچار خسارت شوند.

اميري مقدم با اشاره به فرمايشات امام سجاد (ع) در خصوص مرزبانان گفت: لحظه به لحظه پاسداري و مرزباني نيروهاي مسلح از مرزهاي كشور بسيار ارزشمند است كه اين عوامل منجر شده كشور داراي امنيت و آرامش ويژه اي باشد و ما از اين تلاش هاي ايثارگرانه و شجاعانه نيروهاي مسلح قدراني مي كنيم.

مقام عالي استان با بيان اينكه پيروي از فرمايشات رهبر معظم انقلاب منجر به اقتدار و پيشرفت بيشتر كشور مي شود، افزود: شهيد حاج قاسم سليماني هرگونه سعادتمندي و خير دنيا و آخرت افراد را در گرو اجراي فرمايشات مقام عظماي ولايت حضرت آيت ا.. خامنه اي (مدظله العالي) مي داند لذا ما باید برای پيروي از منويات معظم له به خود بايد بباليم.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: ما در استان علاوه بر تلاش در جهت پيشرفت در عرصه هاي مختلف اقتصادي، عمراني و رفاهي مردم بايد اهتمام خود را جهت بسترسازي به منظور توسعه بخش هاي اجتماعي و فرهنگي جامعه نيز بكار بگيريم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا