خبر ویژهخودرو

اعضای جدید هیات مدیره سایپا معرفی شدند/ عظیمی به عنوان رئیس هیات مدیره سایپا انتخاب شد

سه عضو جدید هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی شدند.

ماد نیوز –  محمدعلی تیموری، علیمردان عظیمی و علی شیدایی به نمایندگی از سه شرکت سهامدار گروه خودروسازی سایپا به عضویت هیات مدیره این گروه درآمدند.

براین اساس، محمدعلی تیموری به نمایندگی از گروه سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا به عنوان عضو موظف و نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا انتخاب شد.

همچنین علیمردان عظیمی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا به عنوان عضو موظف و رئیس هیات مدیره و علی شیدایی به نمایندگی از شرکت توسعه سرمایه رادین به عنوان عضو موظف هیات مدیره منصوب شدند.

علیمردان عظیمی از جانبازان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس بوده و کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه تهران و دکترای حقوق عمومی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی دارد، در کارنامه کاری عظیمی مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت هایی مانند فنرسازی زر، توسعه بازرگانی برنا و سایپا پرس، مدیرکل دفتر مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا و مدیرکل حقوقی صندوق مهر امام رضا(ع) دیده می شود.

علی شیدایی نیز دکترای مدیریت صنعتی – مالی واحد علوم و تحقیقات تهران و دکترای تخصصی مدیریت کسب و کار در رشته مهندسی و مدیریت ریسک دارد.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت صنعتی کیمیدارو، رئیس هیات مدیره شرکت پخش رازی، مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی رنا، مدیرعاملی شرکت واسپاری ملت، مدیرعاملی شرکت لیزینگ جامع سینا از جمله مهمترین سوابق مدیریتی شیدایی به شمار می آید.

محمدعلی تیموری نیز دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی در رشته مدیریت صنعتی و دارای کارشناسی ارشد MBA  است.

تیموری که ۲۵ سال سابقه حضور در  ایران خودرو و سایپا را در کارنامه دارد، در سال ۱۳۷۵ در شرکت ایران خودرو در بخش مدیریت نوین با اجرای استقرار سیستم های کیفیت با رویکرد کاهش قیمت، تحویل به موقع و بهره وری فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در ادامه سکان معاونت کیفیت مگاموتور سایپا را در دست گرفت و سپس تحت عنوان مدیرعامل یا هیأت مدیره در شرکت‌های گروه سایپا، موتور سازی، گیربکس سازی، اکسل سازی و قطعه سازی، خدمات پس از فروش فعالیت خود را ادامه داد.

راه اندازی کارخانجات موتور و گیربکس و قطعات صادراتی با استانداردهای روز دنیا از دیگر فعالیت های محمدعلی تیموری است.

عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در شرکت های خدمات فنی رنا و رادیاتور ایران، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت دقت خودرو، عضو هیات مدیره شرکت های گروه ایپاکو، عضو هیات مدیره شرکت های متعدد قطعه‌سازی خودرو، از دیگر سوابق اجرائی و مدیریتی مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا به شمار می رود

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا