اجتماعیقضاییکرمانشاه

رسیدگی به مشکلات ۲۲۰ نفر از مراجعین توسط رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ملاقات مردمی امروز دوشنبه به مشکلات ۲۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

 

 

رسیدگی به مشکلات ۲۲۰ نفر از مراجعین توسط رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد ، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ملاقات مردمی امروز دوشنبه به مشکلات ۲۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

دکتر توسلی زاده با تأکید بر بیانات ریاست محترم قوه قضاییه که هر چه ارتباط با مردم صمیمی تر، آسانتر و نزدیک تر باشد، مفیدتر خواهد بود، یادآور شد: در ملاقاتهای مردمی تمام تلاش ما بر این است در فضایی کاملا صمیمی به مشکلات رسیدگی شود و مردم با آسودگی خاطر مشکلات خود را بر زبان جاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت ما باشد، خاطرنشان ساخت: خدمت به مردم در نظام اسلامی توفیقی است که در راستای مدیریت حاصل می شود و باید قدر دانسته شود و از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری گفت: معتقدیم باید با مردم صمیمانه برخورد کرده و حرفهایشان را بشنویم، در فکر حل مشکلات آنها باشیم و با برخورد خوب به آنها اجازه دهیم حرف خود را به زبان جاری کنند.

دکتر توسلی زاده افزود: معتقدیم ارتباط دوسویه و چهره به چهره در ملاقات مردمی موجب اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف می‌شود و می تواند باعث کاهش مراجعات به دادگستری شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ان شاءالله روزی را ببینیم که مردم کمترین مراجعه به دادگستری را داشته باشند و برای حل اختلافات خود بدون مراجعه به دستگاه قضایی و با استفاده از ظرفیت بزرگان و معتمدین از طریق صلح و سازش مشکلات خود را حل و فصل نمایند.

لازم به ذکر است در ۲۷ ماه گذشته حدود ۱۸۰ هزار نفر از مردم با مسئولین قضایی استان کرمانشاه ملاقات کرده اند.

 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا