اجتماعیقضایی

تاکید وزیر دادگستری بر پیگیری وضعیت معیشت کارکنان اداری قوه قضاییه

وزیر دادگستری در نشستی صمیمی با تعدادی از کارکنان اداری قوه قضاییه دیدار و گفت‌وگو و بر پیگیری وضعیت معیشت کارکنان اداری قوه قضاییه تاکید کرد.

 

به گزارش روز چهارشنبه ماد از وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری صبح امروز در نشست صمیمانه با تعدادی از کارکنان اداری قوه قضاییه از چندین استان کشور که با هدف پیگیری وضعیت معیشت و افزایش حقوق کارکنان اداری قوه قضاییه برگزار شد، حاضران با صراحت، دغدغه‌ها و گله‌مندی‌های خود را درباره وضعیت معیشتی همه همکاران، مخصوصاً کادر اداری قوه قضاییه بیان کردند و ناراحتی خود از عدم تصویب فوق‌العاده خاص را ابراز داشتند.

وزیر دادگستری نیز در این نشست تاکید کرد: همکاران اداری ما در قوه قضاییه از پرتلاش‌ترین و پاک‌دست‌ترین کارکنان جمهوری اسلامی و جزو کارکنانی هستند که کمترین دریافتی را دارند اما با عزت‌ نفس و در نهایت سختی زندگی می‌کنند و بر ما مسئولان، وظیفه و تکلیف است که این مشکل را رفع کنیم.

رحیمی با اشاره به اینکه لایحه‌ای در خصوص تعادل بخشی و هم‌سان سازی حقوق برای شغل‌های مشابه در همه دستگاه‌های اجرایی در حال تدوین است، اظهار داشت: ریاست قوه قضاییه رفع مشکلات معیشتی کارکنان خدوم قوه قضاییه را جزو اولویت‌های اصلی خود قرار داده و سایر مسئولان نیز از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهند کرد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا