اجتماعیکرمانشاه

خدمت صادقانه به مردم ادامه دهنده راه شهدا است

مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمانشاه با گرامیداشت تدفین معنوی پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در محوطه این اداره کل، گفت: ادامه دهنده راه شهدا و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی فقط با خدمت صادقانه به مردم محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ماد، «افشین امیری» روز شنبه در آیین معنوی تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در محوطه صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برگزار شد، یاد و خاطره تمام شهدای دفاع مقدس، امنیت و مدافعان حرم و سلامت را گرامیداشت و افزود: شهدا به وظایف و تکلیف خود عمل کردند و الان وظیفه ماست که امانتدار شایسته‌ای برای آنان باشیم. 
او در ادامه به جنگ نرم دشمنان و تهاجم فرهنگی آنان اشاره کرد و گفت: با خدمت صادقانه به مردم که وظیفه ما است می توانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
امیری در ادامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را سید الشهدای انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این ایام فاطمی تشییع پیکر سه شهید گمنام فضای شهر کرمانشاه را کاملا معنوی کرده است.
در این آیین معنوی؛ پس از مداحی و روضه خوانی توسط مداحان اهل بیت (ع)، نماز میت توسط آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه شد و سپس پیکر مطهر این شهید گمنام بر روی دستان مردم ولایتمدار و قدرشناس کرمانشاه در محوطه صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به خاک سپرده شد.
این شهید والامقام در زمان شهادت ۲۱ سال داشته است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا