اجتماعی

بازداشت گروگانگیر در قم

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به بازداشت عامل گروگانگیری امروز در قم گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که گروگانگیر مدتی قبل اقدام به قتل همسر برادر خود کرده بود و در تهران نیز یک خانم را به قتل رسانده بود و تاکنون متواری بود.

به گزارش مادنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب اظهار داشت: حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز گزارش گروگانگیری در یک اتوبوس واصل شد و دستورهای قضایی لازم در این خصوص صادر شد.

دادستان قم خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد که گروگانگیر مدتی قبل اقدام به قتل همسر برادر خود کرده بود و در تهران نیز یک خانم را به قتل رسانده بود و تاکنون متواری بود.

غریب تصریح کرد: این فرد، در روز جاری اقدام به گروگانگیری در یک اتوبوس با ۶ سرنشین کرده بود که در نهایت با انجام اقدام های لازم و تدابیر پیش بینی شده در نهایت فرد گروگانگیر تسلیم و بازداشت شد.

غریب با بیان اینکه فرد گروگانگیر مسلح بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ یک از گروگان‌ها آسیب ندیدند.

دادستان قم در پایان بیان کرد: تحقیق های تکمیلی در خصوص این پرونده زیر نظر دادستانی در حال انجام است.

ساعتی پیش در گزارشی که فردی با سابقه ارتکاب به قتل، شش شهروند قمی را در یک اتوبوس به گروگان گرفته بود که با اقدام مناسب پلیس بازداشت شد.

شاهدان عینی گفته بودند که یک فرد که سابقه بریدن گوش های یک کودک از خانواده دختر مورد علاقه خود، دو سال حبس و اخیرا نیز قتل همسر برادرش را در کارنامه داشته، حین فرار از چنگ پلیس، چند نفر را در یک دستگاه اتوبوس در شهرک ولیعصر قم به گروگان گرفته است.

پلیس پس از محاصره محل اقدام به مذاکره با این فرد کرده و سرانجام با عملیات ویژه و پرتاپ نارنجک دودزا وارد عمل شده و موفق به پایان دادن به ماجرای گروگان گیری و دستگیری گروگان گیر شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا