خبر ویژه

نماینده مجلس : آغاز تجاری‌سازی خودروی جدید شاهین در سایپا قدمی مهم برای تولید خودروی باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی

يك نماينده مجلس با استقبال از اقدام مدیران سایپا برای تولید خودرو در داخل گفت: آغاز تجاری‌سازی خودروی جدید شاهین در سایپا قدمی مهم برای تولید خودروی باکیفیت و در سطح استاندارد جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری ماد – محمدرضا احمدی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص آغاز تجاری سازی خودرو جدید شاهین، طراحی و رونمایی از مدل کراس اوور شاهین به عنوان خودرویی در سطح استانداردهای جهانی گفت: ‌طراحی و رونمایی از مدل کراس اور شاهین به عنوان خودرویی در سطح استاندارد جهانی اقدام و تصمیم مبارکی از سوی شرکت سایپا است.
وی تأکید کرد: آغاز تجاری‌سازی این خودرو را باید به فال نیک گرفت و امیدواریم سایپا با تولید این خودروها گامی مهمی در جهت خودکفایی داخلی بردارد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به افزایش داخلی‌سازی قطعات و کاهش وابستگی به شرکا و قطعه‌سازان خارجی گفت: قطعاً این اقدام سایپا هم در راستای تقویت تولید داخلی و ملی است.
احمدی جایگزینی تولیدات داخلی به جای خودروهای مونتاژی به خصوص پس از رفتن شرکت‌های خارجی از ایران و بدعهدی آنها گفت: قطعاً اقدام مسئولین سایپا برای تولید در داخل مورد حمایت مجلس است و ما معقتدیم هرگونه اقدام تولیدی موجب ایجاد اشتغال و رونق تولید می‌شود.
وی با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت خودرو در روزهای گذشته تصریح کرد: باید نقش دلالان در این میان را کاهش داد تا خودرو با قیمت کارخانه به دست مصرف‌کننده برسد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا