صفحه نخست  |  تماس با ما  |  آرشیو  |  نظرسنجی  آب و هوا  |  اوقات شرعی  | پیوندها

۱۲:۴۶
۱۳ فروردین ۱۴۰۲
خودرو ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - 12:51 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تغيير استراتژي سايپا در افزايش توليد و تنوع محصولات

 
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از هدف‌گذاری در سال ۹۸ برای اجرای استراتژی توسعه محصول و اعمال تغییر در تيراژ، تنوع و ترکیب محصولات این مجموعه برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه خبر داد.
ماد نیوز – سیدجواد سلیمانی با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودروهای اقتصادی و خودروهای مدرن توليد مشترك با شرکای خارجی، محصولات مورد نیاز بازار کشور را تأمین می‌کند، افزود: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا کیفی با توليد خودروهایي در سطوح بالاتر توسعه دهيم.

وی ادامه داد: سایپا همواره به‌عنوان تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در ایران مطرح بوده که باتوجه به نیاز بازار کشور به خودروهای پیشرفته‌تر و برخوردار از امکانات بهتر و برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه، سیاست تولید خودروهای رده متوسط و بالا در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

سلیمانی افزود: پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودروهای متنوع بر روی پلت‌فرم اختصاصی SP100 سایپا با برخورداری از امکانات روز است، برهمين اساس، طراحي و ساخت چند محصول جديد براي عرضه در سال‌هاي آينده با سرمايه‌گذاري و استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي بر روی همین پلت‌فرم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصريح كرد: در سال‌هاي گذشته خواسته‌ها و مطالبات عمومي جامعه از خودروسازان، دستخوش تحول شده و مشتريان به‌ دنبال استفاده از خودروهاي پيشرفته‌تر هستند؛ از اين رو، گروه خودروسازي سايپا تلاش خواهد كرد تا هم محصولاتي با سطوح كيفي و امكانات بالاتر توليد كند و هم نياز بازار در زمينه محصولات اقتصادي را با ساخت خودروهاي جديدتر و مجهزتر پاسخ دهد.

سليماني با اشاره به حضور گروه خودروسازي سايپا در بازارهاي صادراتي هم گفت: توسعه سبد محصول و توليد خودروهايي با ويژگي‌هاي مدنظر، توان رقابت سايپا را در بازارهاي خارجي افزايش داده و موجب كسب سهم بيشتر فروش و ارزآوري براي كشور نيز خواهد شد.

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *