خودرو

توليد در سايپا ادامه دارد؛ حتي روز جمعه

خطوط توليد سايپا در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه اين هفته، فعال خواهند بود.

ماد نیوز – برنامه افزايش توليد سايپا در هفته‌هاي اخير وارد فاز تازه‌اي شده و در روزهاي تعطيل آخر هفته نيز، كاركنان اين شركت براي دستيابي به اهداف توليدي خود، در محل كار حاضر خواهند شد.

پس از ماه‌ها ركود توليد كه به‌دليل تحريم‌ها، كمبود نقدينگي، تعطيلي خطوط قطعه‌سازان و برخي سوء مديريت‌ها ايجاد شده بود، خطوط توليد سايپا چند هفته‌اي است در روزهاي تعطيل آخر هفته نيز متوقف نشده و به فعاليت خود مانند روزهاي كاري عادي ادامه مي‌دهد؛ به‌طوري كه توليد روزانه اين شركت از مرز 2 هزار 200 دستگاه در روز عبور كرده است.

بر همين اساس، قرار است كاركنان اين شركت در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه اين هفته مانند چند هفته گذشته، در محل كار حضور داشته باشند تا روند بهبود توليد خودرو را كه از اوايل بهمن‌ماه در سايپا آغاز شده، ادامه دهند و بنابر اعلام قبلي مديران اين شركت، توليد روزانه سايپا را به بيش از 2 هزار و 500 دستگاه برسانند.

افزايش توليد خودرو در سايپا چندهفته‌اي است كه موجب شتاب در تحويل خودروهاي معوقه مشتريان و همين‌طور اجراي موفقيت‌آميز طرح فروش فوري محصولات اين شركت شده و قيمت اين خودروها را در بازار تاحدودي كاهش داده است.

 
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا